Tandblekning

Hos oss på Bluhme Clinic

På Bluhme Clinic får Du alltid en professionell tandblekning som ger Dig ett synbart vitare leede på endast 30 - 45 min.

Vi använder oss endast av orginalprodukter från OhWhite som uppfyller de allra högsta kvalitetskraven i Europa.

OhWhite´s tandblekningsgel är av hög kvalité, vilket innebär en effektiv, säker och smärtfri tandblekning. - Var rädd om Dina tänder!

Du kan tryggt vända Dig till oss på Bluhme Clinic med vetskapen om att Din tandemalj inte kommer att skadas av en tandblekning hos oss. OhWhite´s tandblekningspreparat är noggrant utprovade, PH-neutrala och förpackade i sterila engångsförpackningar för Dig och Dina tänders säkerhet.

Eftersom vi använder ett skonsamt preparat i kombination med ett specialanpassat LED-ljus ger metoden Dig inga bieffekter som ilningar, ömt tandkött eller annan smärta. Behandlingen orsakar inte heller några förändringar på Ditt tankött eller på Din emalj.

Resultatet på en tandblekningsbehandling beror på flera olika faktorer, bland annat på Din emalj, ålder och Dina levnadsvanor. Blekningsresultatet brukar dock ligga på 4-9 nyanser vitare tänder.

Har Du tandsten bör Du gå till en tandläkare och ta bort tandstenen innan vi utför behandlingen. Detta för att vi vill att Du ska få ett så vitt leende som möjligt efter Dina inviduella förutsättningar.

Tandblekning

30 min / 1 995 kr

45 min / 2 495 kr

Vi erbjuder kostnadsfri konsultation